Findmychemistry.com - Malaysia's local Muslim singles introduction site ;)

Just to remind everyone that our site findmychemistry.com is actually up and you guys can start registering. There is no "window shopping" first, so, if you are interested to search or be search you will need to register. 


There are a few tweaks in progress but do bare with us as hopefully it will give you all the convenience you need to contact and meet new people.

 Selain dari itu, satu kelas percuma akan diadakan untuk membantu anda yang tidak biasa mengguna sites seperti ini. Di kelas ini juga saya akan ajar bagaimana untuk anda menarik perhatian orang untuk berhenti dan melihat profil page anda. Apakah motif sebenarnya atau mindset yang anda patut ada apabila anda mendaftar untuk perkhidmatan seperti ini? Mengapa anda banyak menarik minat mereka yang tidak berkualiti?Gambar bagaimanakah yang menarik perhatian dan mengapa perlunya anda meletakkan gambar pada profil anda...dan macam2 maklumat lain. Ini semua akan diadakan di It's A Grind, Cyberjaya, Ahad 12hb Oktober, 11pagi. 

Jika anda berminat, register dulu di findmychemistry.com dan kemudian baca maklumat selanjutnya di homepage untuk mendaftar diri. Saya cuma mengambil tidak lebih 8 orang satu sesi, jadi jika anda minat, cepat daftar ya!  Jika anda ada apa2 yang anda tidak pasti atau perlukan bantuan, klik sahaja pada contact us dan kami akan cuba membantu anda. Website masih agak baru, jadi mungkin tidak kelihatan seperti ramai yg telah daftar, tapi insyaAllah, dalam minggu yang akan datang, kami harap untuk melihat lebih ramai yang serta :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan